födelsedagen/idag

Igår var det då min dag! :)
Var först i skolan, fick skjuts dit och vi var bara 7st i klassen, skönt! :) Hade lite teori och lite sånt där, jobbade även klart med matten, så ligger en vecka före planeringen!! Kom hem & sedan iväg till ridningen på kvällen. Hade Trevor, gick helt okej faktiskt, aldrig setat på hästen innan så :) På kvällen blev jag firad med tårta och lite sånt där smarrigt, fick pengar, jacka, biskvier<3, biljetter till footloose, sjal, parfym och kläder som jag ska få pengar för istället. På Söndag kommer resten av släkten och firar mig :) Men min födelsedag var iallafall bra, tack för alla gratulationer förresten!! <3

Idag blev jag väckt halvtio för vi skulle såklart lösa melodikrysset klockan tio som vanligt när pappa är här! Gick superbra ;) Klarade allt! haha. Sen åkte farmor, farfar och pappa hem efter det så nu är jag ensam hemma igen, mamma slutar vid tre. Ikväll ska jag iväg till Martin med Amanda, Jennie, Niklas och Frida, får se om Elin kanske kommer också. Har saknat allt det där med er! <3 Nu är det duschen som gäller och efter det är det tv :) Jag har dessutom beslutsångest, skulle behöva lite hjälp med ett alternativ som jag har.. Ska jag vara med på KlubbMästerskapet i Hoppning på Boromir nästa helg, eller inte? Skulle vara tacksamt med svar! haha. Duschen nu så jag inte missar tvprogrammet sen.

PUSS becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

åh, ta med dej biskvi lr va det heter till martin ;) hehe

2008-09-20 @ 15:59:24
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!