Dagen

två dagar kvar! snart snart snart

Helt galet underbar dag! Började halv elva och slutade halv fem. haha, sjukt har det varit iallafall! :D Började med ett nytt projekt idag, "projekt natur" heter det :) Vi fick plantera sex olika växter som vi ska ta hand om och se om alla växer lika bra eller om det är någon skillnad, alla hade alltså sex olika burkar för sin grupp. Vi fick även en hel del böcker idag, äntligen! Men vi har inte börjat göra något ännu, bara läst ett kapitel i naturkunskapsboken och engelskaboken. Fick även reda på att det föds 3 barn i sekunden vilket blir 95 milj per år!! Sjukt.. Även att när man är 80år gammal har man ätit 60ton mat! Gaaalet säger jag bara. Våra datorer kom idag också, wiee :) Fick en varsin dator och mitt användarnamn är: EskHG08rajo lätt eftersom det bästa namnet finns med <3 På rasten så var det ju sjukt underbart! Vi satt i upphållsrummet i soffan och satte igång radion på högsta volym, öppnade fönstret ut mot torget och satt där! Alla vände sig om och kollade och allting, har nog inte skrattat så mycket på jätte länge, underbara flickor säger jag bara!!! <3 Efter skolan åkte jag med mamma ut till Ica Maxi och kollade vilken tårta jag ska ha och köpte även massor med godis + kakor. Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik, snart är det idol också. Justeja, imorgon har vi skolfoto, först var det meningen att vi skulle ha med två hästar men vi vägrade!!! haha. Men det blir nog bra, ska ta kort någonstans i stan :) Nej, märker att det här inlägget blev rätt långt, försökte göra det kort men aja, struntar i att berätta resten :) Imorgon kommer farmor, farfar och pappa iallafall. Ta hand om er där ute!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!