dagen <3

haha sjuk dag!

Var själv borta hos Lousie Haaga idag för Alexandra var sjuk.. :/ Men det var hur kul som helst där idag!! HAHA. Alla som jobbar i stallet + stallchefen är ju rätt unga och när vi hade lunch så satte vi oss i bilen och sen Marie hoppade upp på biltaket och låg där uppe medans vi körde. hahahaha! Så jävla sköna. Sen när vi satt inne hos Karin så satte vi igång äkta musiken med bas och dem sprang runt och sjöng, dansade och allt möjligt, jag vet inte vad! haha. Sen satt marie och gjorde en sång också. haha, ett gott skratt har man fått sig idag iallafall!! Annars har jag väl gjort det vanliga där borta bara. När jag satt på tåget hem så var det en läskig snubbe som satt och kollade på mig hela tiden med en mördarblick, läskig typ.. Så blev en massa sms till alla (a) hehe. Nu ikväll har jag bara kollat på oth som kom ut idag, älska! <3 Ska snart ta och kolla på Gossip Girl också tänkte jag. :) Nu var Gossip Girl nerladdat. Ska kolla på det, kanske skriver ett till inlägg lite senare ikväll.

/Rebecka Johansson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!