Dagen

Tänkte skriva lite om dagen nu.

Började med skola som vanligt. Började med fall 2 i projektarbetet och vi kom långt faktiskt! :) Sen efter skolan träffade jag Karolina. Bjöd henne & mig på kladdkaka på café smak :) Supersmarrigt! Satt där ett tag och det var äkta diskot där! Shit vad högt ljud dom hade på musiken. haha, jag och karolina fick oss iallafall ett gott skratt! Sen efter det åkte vi hem till mig. Här gjorde vi inte mycket alls. Annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt, kollat tv och lite sånt där. Justeja! Var inne hos min frisör idag också, klippte luggen. Blev en aning kortare sådär, bild kommer i slutet på inlägget. Imorgon är det Louise Haaga som gäller och sen ska jag kanske iväg på match med Amanda. Annars blir det nog lite plugg också. Nu ska jag ta och sussa, men skriver mer imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!