Dagen

till amandas kommentar: vadå? kommer du hit på fika imorgon? =) <3

Idag var det tidig morgon igen för att ta tåget till västerås och sen med taxin ut till Skästa Gård :) Gjorde det vanliga där men löshoppade även en av hingstarna. Roligt! Åt lunch halv två :O hade bara ätit frukost vid klockan sex innan så var en aning hungrig sådär (a) hehe. Alexandra var sjuk så jag var där ute ensam idag igen. Mamma kom och hämtade mig vid tågstationen när jag kom till stan återigen. Väl hemma har jag tittat på oth & gg <3 Tisdag idag :) Sen har jag tittat på tv och lite sånt. Har även pluggat lite glosor som vi har till imorgon, 13st. Man ska bara sätta in dem i meningar man jag tränade så jag kan dem också :) *stolt*

Imorgon är det sovmorgon till halv elva som vanligt, skönt! Sen vet jag ju inte om Amanda skulle komma över på en fika? oj, vuxen jag kände mig där!! haha. Annars är det inget direkt planerat. Alex har piercat sig i bröstvårtan idag också =O GALEN! ont ont ont säger jag bara. Han är crazy! :) Nej, nu är det sängen för min del, skönt att sova ut lite. Skriver säkert imorgon när jag sitter i skolan.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!