10 September.

Hej Bloggen!

Vaknade som vanligt 05,45. Låg kvar ett tag och var allmänt seg, haha. Åkte själv ut till Louise Haaga idag också eftersom Alexandra fortfarande är sjuk :( Jag har kommit på att jag älskar att åka tåg iallafall :D <3 haha. Ute i stallet så mockade jag, fixade ca 90höpåsar, kollade på Pether Marknes träningar också. När jag stog och höll på med höet som det var mögel i, så rymde en häst, sprang rakt genom staketet! Helt galen! Det var en galen dag iallafall och jag är helt slut.. Börjar få ont i huvudet nu också :/ Åkte med taxin som hämtade mig 15,05 från stallet och Inanlou Shadlou Mohammad skjutsade mig till tågstationen där jag tog tåget hem till stan. Här hemma kom Amanda till stationen och vi snackade om lite allt möjligt innan jag skjutsade henne på pakethållaren till Lidl där jag stannade och hon fortsatte till sin träning, mamma hämtade upp mig där. Ikväll ska jag väl inte göra så mycket, kolla på Idol 2008 och bara ta det lugnt. 9 dagar kvar tills jag fyller :) inte alls länge! Nu är det mat. Skriver kanske mer senare.
/beckhoe




Kommentarer
Postat av: Jen

oj juste du fyller ju snart :D

2008-09-10 @ 18:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!