trött!

vaknade precis och klockan är 14? Sovit i 12-13 timmar inatt. Måste ha varit helt slut igår kväll, märkte även att jag hade somnat med mobilen när jag höll på att skriva ett sms och sen låg mobilen bakom sängen när jag vaknade. Då måste jag verkligen varit trött! haha. Igår kväll gjorde jag inte så mycket, satt här vid datorn bara. Idag har jag ingen aning om vad som händer.. Bullens dag iallafall! :) haha, fick en bulle på sängen imorse av Pär. Snällt! haha. Kanske träffa Jennie? Får se hur det blir. Amanda verkar inte heller göra något speciellt så det kanske blir r.a.j? Annars är det Stjärnor på is ikväll 20.00 på Tv4, missa inte!! Verkar super bra :) Ska hoppa in i duschen nu, skriver lite senare.

/En nyvaken Rebecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!