the day

Var och åt på ming, var super smarrigt & underbart roligt!! Sen var det skola återigen. Efter skolan träffade jag jen lite snabbt och vi fixade några saker. Var med Karolina när hon klippte sig också :) Sen gick vi snabbt in på Åhléns och där köpte jag en "ögonskuggsborste" och lösnaglar. Har haft jätte ont i huvudet hela dagen och mina ögon har värkt något enormt! :( När jag kom hem för ett tag sen hade jag även 38graders feber.. :/ Hoppas jag frisknar till imorgon så jag kan åka iväg till Lousie Haaga (min APU-plats). Nu ska jag ta och vila lite, ska nog försöka läsa lite på min bok från skolan också.. Skriver kanske lite senare.

/Becka






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!