The day and more

svar till Paula: Oj, det kommer nog bli jobbigt för alla andra att läsa om jag ska skriva om de olika stallen här på bloggen. Det kanske vi kan ta på msn eller något? :) Annars är det bara att komma med flera frågor!! Jätte roligt.

Dagen: Vaknade tidigt och åkte ut till Stora Ekeby, en ridskola där jag är en gång i veckan med min ridgrupp inom klassen. Där börjdade vi med att bli longerade en och en för sitsträning :) Efter det hade vi lunch, jag och emmy blev crazy! haha, helt flum! <3 Ni skulle hört våra berättelser ;) Riktigt spännande faktiskt!! haha. Lite flygande hästar och sådär! Men svanspropeller är ju aldrig fel!!! Sen kom vi tillbaks till stallet och det var då ridning som gällde. Under lektionen hade vi även där lite sitsträning. Gick bra! Känns som jag utvecklats mycket på kort tid, känns bra! Sen åkte vi taxi tillbaks till stan och där gick jag runt ett tag med Eve & Lina. Märks att lina bor ensam, hon köpte godis för 52spänn och betalde även med kort! haha, stockholmare!! (a) Mina planer för kvällen sprack som vanligt.. suck! Men det blir ridning ikväll iallafall :) Annars är det väl inte så mycket mer, skriver kanske senare!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Paula

Ok! Jag har inte msn, men du kanske kan maila mig?

2008-10-03 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!