svar till kommentar

Svar till Paula: Förstår att det är krångligt att förstå om alla hästar jag skriver om! Men ska försöka göra det lite klarare :) Även en presentation med bilder kommer senare tänkte jag! Men jag kan säga att alla hästar står i olika stall. Med skolan är jag hos Lousie Haaga på praktik, sen är jag medryttare på en häst som heter Walle, han är ett varmblod men ser verkligen ut som ett halvblod, jätte fin!! Han är mörkbrun utan tecken, 168cm i mankhöjd. Då tar vi nästa häst, Aida :) Hon är ett varmblod hon också. Fux med strimbläs. Tagit hand om henne i 4 år. Får vara där hur mycket jag vill och så. Hon är verkligen underbar! <3 Sen har vi Hilton också ja! Han är en ridskolehäst, brun med en stor vit stjärn. Han är också jätte fin. Rider på ridskola en dag i veckan, tar hand om Walle två-tre dagar i veckan och är hos Aida en dag i veckan ungefär. Bbilder och lite sånt kommer senare. Hoppas det här duger så länge!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Paula

Tack, det duger så bra! Kanske kommer med fler frågor sen, det brukar vara fler hästar du skriver om va? ;) Jobbigt när alla är i olika stall va? Jag red i två stall förut och bara det var jobbigt.

2008-10-02 @ 15:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!