Studiedag!

Har haft studiedag idag. Skönt! Vaknade runt elva, duschade och lite sånt. Tog bussen ut till Sara och sen åkte vi tillsammans ut till stallet vid halv ett ungefär. Tog hand om Walle då Jenny var sjuk. Red i spöregnet och ja, man var ju knappast torr när man hade ridit klart!! Han var helt galen också, haha. Men äsch, bara roligt! :) Kom hem vid halv sju ungefär och läste lite i NoBoken. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, kollat idol 2008 också. Även finalen på Top Model. Whitney vann, yes! :) Imorgon är det vanlig skoldag, får se vad som händer efter. Ska antagligen skriva lite labbrapporter och så.. Nej, nu kommer jag inte på något intressant att skriva, men lägger in ett nytt inlägg så fort jag kommer på något :)

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Paula

Jag hänger inte riktigt med i alla hästarna och stall i bloggen! Är du i flera stall? Hilton, Aida, Walle, står de alla i olika? Vad är det för några hästar? Bilder och presentationer vore kul!

2008-10-02 @ 09:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!