Stjärnor på is

Ikväll har jag varit med raj ett tag, pratade skit :) haha. Alltid lika roligt att träffa er tjejer! <3 Vi åtta kollade jag även på Stjärnor på is, var premiär idag! Gillade programmet faktiskt. Så om ni missade, kolla reprisen som är 11.30 den 11/10, på Lördag alltså. Markus Fagervall var iallafall en klar favorit bland juryn och även folket då man kan rösta på både aftonbladet.se & expressen.se och där leder han med 46% av rösterna!! MYCKET BRA! :D Måste vara hemskt trött efter veckan.. Höll på att somna i soffan vid halv nio och jag vaknade vid två idag? :/ måste vara något fel. haha. Kommer inte på något mer att skriva. Får se om det kommer något mer inlägg ikväll eller inte! Kom gärna med förslag om ni vill ha reda på något eller om ni har någon idé om vad jag kan skriva! :)

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!