Sthlm/Footloose

GRYM DAG SÄGER JAG BARA! GRYM DAG!

Jag och Karolina åkte med bussen till sthlm, gud vad flumm vi var på bussen! haha, skratt och återigen skratt! När vi kom fram till stockholm gick vi en liten omväg och tänkte hur ska vi klara det här? Trodde det skulle bli omöjligt verkligen men eftersom vi faktiskt kan bli smarta bara vi slår ihop våra hjärnor så fixade vi allt jätte snabbt faktiskt! Vi drog till Donken och käkade, gick även in snabbt på Åhléns där jag blev sminkad gratis utav makeupstore, Johanna sminkade mig, hon har ridit i min ridgrupp förut så vi pratade lite samtidgt :) trevligt. När vi gick runt i stockholm såg man massor som skulle iväg till Sverige - Portugal och vi blev en aning peppade! Shit alltså, ville verkligen dit! Men vi ångrar absolut inte att vi såg på Footloose! Kommer mer om det snart. Vi tog iallafall tunnelbanan till Odenplan. Där var det inte lite stort heller och vi tänkte vad har vi gett oss in på egentligen? Vi skulle till Odengatan 81 och vi såg husnummer 10 framför oss, så vi började promenera uppåt på höger sida om en stor kyrka. Sen såg vi att vi gick på fel gata och då frågade vi några gubbar om de visste vart odengatan låg och då hade vi gått diagonalt med den gatan, det var alltså till Vänster om kyrkan, bara en kyrka mellan vägarna alltså! Klantiga ungar :) men det är ju mig och karolina vi pratar om. haha. Sen såg vi teatern direkt. Musikalen var iallafall bäst! Så jävla grym, har inte varit på något bättre!! Brolle var grym och het som satan! haha. Han kom in på en motorcykel och allting, sen peter johansson var verkligen jätte duktig han också! Rekommenderar verkligen att kolla på Footloose, världens upplevelse kan jag säga er! När killarna stod halvnakna på ett par ställningar blev ju verkligen inte jag och karolina galna. nej nej inte alls! :) När vi lämnade teatern gick både jag och karolina ut med ett stort leende på läpparna. Vi väntade på stationen i en timme ungefär, där skrattade vi och hade lite roligt. Stackars pojkar som gick förbi, deras pappa pekade på oss och sa hej, han försökte hitta några till sina söner antar jag! haha. När vi satt på tåget så kom dem och tog biljetten, hon frågade hur gammal jag var och sa att jag var född 92. Hon bara; då är du alldeles för gammal för att åka på barnbiljett. Jag & Karolina fattade ingenting och hon skrattade massor. Sen hon bara; Jag frågade hur gammal du var inte vilket årtal och du säger 92. Sen gick hon vidare och skrattade massor. Knasig! Sen när vi kom fram till Södertälje säger karolina: jaha är vi bara där! och jag säger: är vi redan här! Det säger vi exakt samtidigt!! Sen började vi skratta återigen, alltid när vi är tillsammans, underbart! <3 Karolina sov även över här inatt! mys

Söndag:
Varit i stallet idag, Walle hade en lös sko så jag red slingan. Försökte få den att "flyga" av men det funkade inte, den satte sig bara ännu hårdare.. suck! Var jätte fint väder iallafall så det var lite mysigt :) Sen har vi äntligen sålt våran bil idag! Hejdå med den, hoppas den får ett underbart liv borta i Jönköping! haha. Nej, ska inte skriva något mer om den här dagen faktiskt. Blir för långt inlägg då kan jag tänka mig!!

Imorgon ska jag antagligen äta på ming med Sara, Eve och Amanda på lunchen eftersom Sara fyller år på Tisdag :) Smarrigt!! Nu är det sängen som gäller. Hoppas ni har haft en underbar helg, det har iallafall jag! Bäst på länge <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!