skolan

Har panik, eller rättare sagt, hade panik!! Hur mycket som helst jag måste hinna med till imorgon.. Hade tre inlämningsuppgifter kvar men nu är jag iallafall klar med 2 av 3. Känns skönt! :) Är nog klar snart med min tredje också. *lättnad*. På lunchrasten gick jag och köpte lite godis så jag kan tröstäta när jag pluggar! haha. Smart tanke ;D Mamma kommer och hämtar mig efter skolan (16.30) sen ska vi iväg och handla och efter det ska jag faktiskt ut och springa med jennie! :) Ska bli skönt att röra på sig lite och inte bara sitta inne, fast det gör jag inte så mycket längre faktiskt nu när jag har stallet så mycket. Annars ikväll blir det väl att plugga lite om jag orkar så att säga annars har jag inte så mycket planerat, inget på tv direkt heller.. Ska försöka skriva något någorlunda intressant inlägg ikväll så ni har något roligt att läsa iallafall och inte bara mina vanliga dagsinlägg. :) Nu ska jag ta och fortsätta med mitt arbete så jag blir klar någon gång! :)

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!