uppdatering

Varit dålig uppdatering på senaste, ber om ursäkt!

Igår: Skola först som vanligt, arbete med projekt i stortsätt hela dagen och sen hade vi matte sista lektionen. Tog bussen snabbt hem och hade sällskap med frida en bit. När jag kom hem så väntade jag på amanda tills hon kom och sen satt vi bara här hemma och snackade skit :) älskar dig gumman! <3 Du betyder! Amanda hade träning vid sex så hon åkte härifrån vid fem. Jag käkade mat & lite sånt innan jag drog iväg till Hampus. Var där från halv sju till halv tio, spelade fifa <3 och kollade tv :) Åkte hem och kollade på Prison Break, säsongs premiär, äntligen!! Efter det gick jag till sängs.

Idag: Gick upp sex för att åka iväg till västerås eftersom det är tisdag, som vanligt praktik hos Lousie Haaga. :)  var massa med hästarna idag och fixade. riktigt roligt faktiskt! har inte gjort så mycket annat idag, bara varit hemma och så. Har tittat på Andra Avenyn och just nu är det Desperate Housewives på tv, mycket bra! :)


Imorgon börjar jag 13.30 och slutar 19.00, skönt med sovmorgon iallafall. Har ändrat tiden för det ska vara öppet hus i skolan och då ska vi vara där när allt folk kommer. Blir nog riktigt bra, efter det ska jag förmodligen till Hampus. :) Nej, nu kommer jag inte på något mer att skriva. Skriver antagligen mer imorgon!


 /Becka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!