sjuklingen..

Ja.. Vad har man gjort idag? Ingenting... Så är det när man är sjuk!
Börjar bli bättre med min "sjukdom" så ska förmodligen till skolan imorgon :) Annars har jag ju fått nackspärr på köpet idag, aldrig haft så ont i hela mitt liv tror jag! Det knäckte till och jag kunde inte röra mig, började nästintill gråta. Tryckte på en punkt i nacken och det knackade till så nu kan jag iallafall röra på mig.. Måste ha hjälp att resa mig upp och lite sånt, men det funkar.. Synd om mig! Får se hur det går i stallet imorgon.. :/ kanske bara blir en skrittrunda på Walle. Inget roligt att skriva då det inte hänt något speciellt, skriver mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!