sjuk...

Hej!

Idag har jag inte gjort mycket alls.. Sjuk! :(
Har jätte ont i huvudet, ont i ögonen och feber... Det som var stallet idag och allt, suck.
Var iallafall hos mormor & morfar med en del av släkten, åt mat där. Roligt som vanligt, jag verkligen älskar min släkt, helt otroligt vad underbara alla är!!! haha.Jag säger då att ett gott skratt förlänger livet, tillsammans med er lär jag ju blir gammal :)Annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, blir hemma imorgon också, då skulle jag egentligen varit i västerås på "införgymnasiet-mässa" från 11,00 - 20,00 men nu blir det tyvärr inte så för min del :( vore roligt! Nej, nu ska jag kolla på Gossip Girl, har redan kollat på oth och desperate housewives, det är ju Tisdag! wie :D Grattis Sara 16 år! <33

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!