natten/morgonen

sömnlös natt... Min nacke värker något enormt! Kan inte ens lägga mig ner, sätta mig upp, sträcka ut armen, nej, jag kan ingenting!! Så kanske ska kontakta en naprapat som kan knäcka till nacken.. Det gör tillochmed ont när jag sväljer?! Suck.. Så har inte sovit någonting inatt knappt, hade även feber igårkväll innan jag somnade så blev hemma idag också. Blir inget stall för mig ikväll heller, skulle knappast kunna göra någonting där.. :/ När jag vaknade imorse iallafall kände jag på mig att skolfotot kanske hade kommit så efter 5min med försök att komma upp kom jag iallafall till dörren där skolfotot faktiskt hade kommit!! :D Blev faktiskt nöjd med skolfotot  för en gångs skull :) Undra när skolkatalogen kommer bara, lääängtar! Gosh, jag klarar snart inte av min nacke.. :( Nej, nu ska jag fixa lite frukost. Skriver kanske lite senare!

/Becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!