Lördag

Blir inget långt inlägg nu då jag har rätt bråttom. Ska iväg till stockholm snart med Karolina. Blir Swebuss ditt, sen ska vi käka där innan vi ska iväg med tunnelbanan till Odengatan, kommer vi hitta? haha. Ska kolla footloose ikväll, börjar 19,30 och håller på till 22,45 ungefär. Sen blir det tåget hem. Igår var jag först med jennie och några, sen drog jag hem till Karolina och sov där. Vi lagade iordning mat vid 2 på natten, haha, är man hungrig så är man!! Gräddstuvad pyttipanna med ägg blev det :) Smarrigt! Nej, nu kan jag inte skriva mer. Men finns på mobilen like always! Ha en bra Lördag, det ska iallafall jag ha! Muppbilder från dagen lär ju komma haha.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!