Klantigt!

Svar till Paula återigen: Bara att komma med fler frågor! Älskar sånt, då har man alltid något att skriva iallafall. Det vore ju självklart lättast om allt var på samma ställe men det funkar bra när det är såhär också faktiskt, bara det att man hinner inte vara hos alla hästar lika mycket kanske..

Skolan först idag, hade prov. Gick helt okej faktiskt! Fick även sluta en halvtimme tidigare idag, alla applåderade! haha störd klass <3 Idag var jag även hos Walle igen. Jenny var sjuk idag igen så jag red lite dressyr i paddocken och han var verkligen superfin!! Red även ut en bit och galopperade på rakbanan :) Roligt! Sen fixade jag i stallet lite snabbt, mockade m.m. Sen kom mamma och hämtade upp mig, satte mig i bilen och åkte hem. När jag kommer hem och precis kliver ur bilen kommer jag på att jag glömt min väska i stallet! Klantigt! Så det var bara att sätta sig i bilen med mamma och åka en mil dit och en mil hem.. Suck! Men älskar att åka bil, dock inte när jag är hungrig. Missade även Idol pga det :( Har inte hunnit med så mycket annat idag faktiskt. Imorgon är det skola sen får vi se vad som händer, har lite planer men dem kanske ändras efterhand.

/Becka



Kommentarer
Postat av: Paula

Hehe, vad bra, då frågar jag på! Jag är även nyfiken på de olika stallet! Jag har en valack som är ute på foder och har lite små funderingar på att ta hem honom men vet inte var jag ska stalla upp honom eller om jag ska se om jag hittar någon lösdrift att ha honom på. Hur är de olika stallen där "dina" hästar är och var ligger de? Jag har inte bott här i stan så länge, så jag har inte så mycket koll!

2008-10-03 @ 13:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!