Klantigt!

Igår var jag i stallet hos Walle. Var storm så jag red inte. Mockade, fixade maten, tvättade vattenkoppen, krubban & boxväggarna istället :) Tyckte det behövdes. Åkte till kusinerna ett tag efter stallet, var där ett tag innan vi åkte hem. Väl hemma fixade vi oss snabbt (jag & mamma) innan vi åkte till mormor och morfar. Självklart är vi båda så klantiga att vi glömmer nycklarna hemma! utelåsta.. Suck! Vi ringde så dem kom och öppnade upp åt oss. haha, smart familj :) Men så blir det ibland när man har stressigt.. Hemma hos mormor & morfar åt vi mat, Kaj och Najibe var där också. Kaj är ju lite rolig han! hahahaha, sjuk släkt har vi iallafall. Han började dansa lite bögdans och så. Man får sig alltid ett gott skratt när man är med någon i släkten! :) På kvällen gjorde jag inte så mycket, kollade tv och lite sånt. Var trött och la mig tidigt, därav inget blogginlägg igår. Skriver kanske lite mer senare!

/Rebecka.



Får kanske börja göra såhär? haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!