helgen

Har inte haft tid att skriva något i helgen, har haft fullt upp!


 Fredag: Var feberfri hela dagen så jag fick rida på kvällen, var två timmars hoppning på Trevor. Gick jätte bra faktiskt! Hoppade en liten bana och jag är supernöjd! Känns som jag hittat knapparna på han nu :) känns jätte skönt, men tror det är byte nästa gång :( suck! Nu när jag inte vill byta.. haha, men så kan det vara. Kom hem vid kvart i tio och kollade väl lite tv innan jag gick och la mig. Hann inte så mycket mer.

Lördag: Var med några utav tjejerna från klassen idag, helt underbart! Tack för en underbar kväll säger jag bara! <333 Ni är bäst! Var hemma hos Christina och sjöng lite singstar, åt godis och lite sånt mysigt :) På bussen på väg in till stan så var det några äldre gubbar som var stört sköna!! Haha. Han stod och dansade och ja allt vad han gjorde. Höll på att skratta ihjäl mig. Han sa "Jag hänger med i sväääängarna" sen gjorde han världens rörelse och allt. haha, sköna snubbar det där. Så vi kom fram till att äldre människor som fått i sig lite alkohol är värre än oss ungdommar! Sara sov över hos mig iallafall, vi åt massa smarrigt när vi kom hem hit också! Myskväll! <3

Söndag/Idag: Vaknade vid halv tolv, åt frukost och lite sånt innan vi åkte iväg till Rossvik. Jag hade Walle idag & Sara red Winnie. Red i paddocken och jag kan då säga att denna häst har massa överenergi!!!! Han reste sig och sprang runt som en galning. Men men, vad ska man göra? Bara att rida vidare! :) Annars var han jätte fin, ska se om jag kan få några bilder utav Linda, hon fotade lite smått :) Var jätte fint väder så jag var kvar där ute rätt länge. Ska tillbaka dit på Torsdag igen, får se vad jag gör då.. Man kan ju inte trötta ut hästen, annars hade jag fått galoppera slingan några varv! haha. Men om ni har några bra övningar i paddocken som man kan göra för att få hästen mer psykiskt trött så vore det jätte snällt om ni kunde dela med er!! Annars har jag inte gjort något speciellt idag.

Imorgon är det skola igen, sen kommer Amanda över hit :) Ska prata lite och umgås! Alltid mys <3 Nej, nu måste jag börja läsa min bok från skolan, måste hinna läsa ut den.. Suck!

/Becka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!