Halloween!

Halloween idag? Trodde det var imorgon? Tydligen inte! haha.

Var hos Tandläkaren idag iallafall, gick upp 09,00.. Suck! Tog bussen ut till Fröslunda i stormen, snöade och jag vet inte vad. Kom knappt framåt iallafall. Min tandläkare var Karolinas granne, haha :) Snäll som bara den iallafall, för jag hade ju inga hål :D Yeeeey! Tog bussen tillbaks till stan, gick runt där 40min ensam innan jag träffade Jennie. Gick runt och kollade tights typ till jen. Hittade till slut ett par!! Tog sin lilla tid och självklart skulle det finnas i den sista affären vi gick in i. Haha! Åkte hem från stan vid två ungefär, här hemma gjorde jag inte så mycket, läste lite i min bok och somnade även ett tag innan jag skulle iväg till stallet vid halv fem. Hade Teori... Kom hem vid halv sex, duschade och lite sånt. Efter jag hade ätit gick jag och la mig och sov i 45min ungefär, jätte skönt! Det var några barn som kom och sa "Bus eller Godis" till oss, vi hade självklart inget godis hemma, dem var fyra stycken så de fick en krona var! haha. Snålt ska det va ;) Komma och tigga sådär? Det gör man då inte! Ikväll har jag kollat Idol med mamma och haft det lite mysigt hon & jag :) <3 Imorgon får jag se vad som händer, sova ut tänkte jag göra iallafall sen måste jag plugga lite snabbt. Ska hem till Hampus när han vaknat också vilket lär vara vid fyra ungefär? haha.
Nej, nu ska jag gå och mysa lite i soffan med mami <3

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!