godmorgon!

Vaknade för ett tag sen, har ingen feber och nacken är väl en aning bättre! Jätte skönt :) Har hunnit med rätt mycket även fast klockan bara är 12. Har kollat på Nyhetsmorgon, mamma ringde och väckte mig 08,15 för att jag skulle titta så jag kravlade mig upp ur sängen och tassade in i tv-rummet. Sen har jag även fått ett litet brev på posten med en teckning :) mycket vackert! Bild kommer i slutet på inlägget. Inatt har jag iallafall kunnat sova. Hämtade precis mitt "te", varmt vatten med mormors magiska pulver. Funkar ju super & sen är det gott också! :) Så nu ska jag dricka lite varmt "te" och kanske kolla någon film? Får se!

/Becka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!