dålig uppdatering!

Har inte skrivit på jätte länge, ber om ursäkt men har inte varit hemma och sen har internet krånglat!

Orkar inte skriva om dagarna som varit utan skriver bara om dagen som var idag :)
Var först ute på St. Ekeby och hade ridning och lite sånt där med skolan, gick super bra faktiskt, riktigt nöjd!! Efter det åkte jag ner till stan och träffade julia, länge sen! <3 Var på donken lite snabbt och dit kom Amanda, gick mot Café Smak för att möta upp jennie och sedan fika alla fyra där. Var riktigt mysigt faktiskt, mycket att prata om! Måste ses oftare!!! Alla tjejer, vi måste se till så det blir av. Ge inte upp tjejer! På kvällen var det ridning i Vilsta och jag fick Regent. Gick super där också faktiskt, hel nöjd!! :) När jag kom hem därifrån så strök jag mina nya gardiner och satte upp dem, riktigt snyggt blev det. Lite mer färg och så i rummet. Sen blev det faktiskt riktigt mysigt!!

Imorgon ska jag & mamma iväg till Västerås över dagen. Ska kolla vinterjacka, jeans och sen ska vi in på IKEA för att kolla lite saker till mitt rum och så. Sen vid sex ungefär ska jag träffa Sara & Anna, får se vad vi hittar på för något. :) Men nu ska jag ta och lägga mig i sängen så jag orkar upp imorgon. Finns på mobilen imorgon! Like Always!

LOV!!! ÄNTLIGEN!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!