dagen

Har varit i skolan först, slutade halv fyra. Missade precis bussen så jag och sara gick in på Hemköp och köpte oss ett varsitt wienerbröd, en chokladboll var och sen en punchrulle också! haha, tjocka eller vad? Men jag hade pengar över och vi hade inget att göra så varför inte? hahahahaha. När bussen kom åkte jag iallafall hem snabbt och bytte om innan mamma skjutsade mig till stallet. Red ut på Walle en sväng, var supermysigt och han är helt underbar den hästen alltså!! <3 Mamma kom upp mig när jag var klar och vi åkte hem. Här hemma började jag med min uppgift till imorgon, ska skriva om två&trepunktsits som jag även ska hålla ett litet tal om imorgon inför min ridgrupp i skolan. Blir nog riktigt bra faktiskt!! :) Annars har jag inte gjort så mycket, kollat på Andra Avenyn och lite sånt.

Imorgon är det Fredag, ska nog försöka hinna sola snabbt med Amanda efter skolan eftersom det inte blev något i Tisdags och sen ska jag vara med tjejerna på kvällen eftersom jag inte har någon ridning för min ridlärare ska på Björn Rosenström! haha. Är nog dags för mig att stänga ner här snart, ska upp 05,45 eftersom det är Stora Ekeby med skolan imorgon.. tidiga mornar, men det är så det är med hästar! Skriver kanske något litet inlägg imorgon om jag hinner! Annars får ni ha en bra fredag, det ska jag ha iallafall! :)

/Becka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!