5dagar...

Jahapp, så var det fem dagar sedan man skrev blogg! FY SKÄMS på mig!!! Ska försöka börja vara lite mer aktiv igen, har inte varit hemma något de senaste dagarna och sen har internet krånglat så det har inte blivit av bara. Ja iallafall, jag har looooov :D Superskönt! Har varit i stallet en hel del, varit med Karolina och sen med Hampus också. :) Skriver inte så mycket om dagarna som gått utan börjar att skriva om vad jag ska göra idag istället och förresten Halleluja att jag är vaken! Klockan är bara 10,46 och jag vaknade innan 09,30 tillochmed. *stolt* Blir väl lite pluggande nu innan jag tänkte ta bussen ut till Karolina, hon ska fota mig lite inför en fotoutställning som hon håller på med, hoppas det blir bra. Efter det blir det Rossvik och Walle igen, var där igår också för jenny är sjuk. Får se vad jag hittar på med han idag! Blir nog ett ridpass i paddocken skulle jag tro. Efter stallet ska jag snabbt hem och duscha & sen tror jag att jag ska hitta på något med Hampus :) Om han orkar och så, han börjar bli sjuk igen stackarn :/ åh, ska passa på och berätta om min smarriga frukost också! Rostade mackor med skagenröra på <3 mumma! Sjukt gott är det, verkligen något du borde testa om du inte gjort det redan. Ja, nu vet ni iallafall lite om vad som händer i mitt liv just nu! Intressant att veta vad man gör om dagarna egentligen? haha sjukt sånt där. Men varsågod, bara att läsa :)

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Jen

ganska delicious med skagen alltså

2008-10-30 @ 14:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!