30 Oktober -08

En riktigt bra dag idag faktiskt! Vinterns första snö har kommit också!!! Eller snö och snö, men det var då inte regn iallafall! Tänkte skriva lite om dagen om ni så vill läsa. Började med att jag åkte till Karolina vid ett. Fixade mig och fotade lite, blev riktigt snyggt tror jag faktiskt!! Hoppas det iallafall. Kommer ut bilder på min bilddagbok snart klicka här för att komma dit. Efter vi hade tagit lite kort så åkte jag snabbt ut till stallet med lösögonfransar och hela kittet, även ett rött band i håret! haha. Skämmigt men Karolina trodde hon skulle hinna fota mig mera efter så jag lät allt sitta kvar. Skyndade mig i stallet så mockade och fixade fodret bara. Spolade även av hans ben, suck på detta väder!! När jag var klar där åkte jag snabbt hem och bytte om innan vi åkte till mormor & morfar för att äta där. Mormor älskade självklart hur jag såg ut ;) haha. Hon är söt hon <3 Efter vi hade ätit klart och lite sånt åkte jag, Karolina, Marita och mamma ut till TunaPark för det var öppet till 22 ikväll och hade massor med rabatt. Köpte en grön skjorta :) Karolina också! haha. Gick även där med mitt vackra smink, inte liiiiite blickar man fick! haha sjukt det där. När vi var klara på TunaPark skjutsade mamma mig till Hampus och där var jag i en timme ungefär :) Tittade tv och lite sånt. Nu sitter jag här hemma och ska snart ta och lägga mig. Ska upp rätt tidigt då jag ska till Tandläkaren vid elva imorgon bitti.. Suck! Men det är bara att kravla sig upp ur sängen även fast man inte vill.. Måste plugga också! Sen har jag teori på ridningen vid halv fem istället för halv åtta, känns skönt att ha det lite tidigare för en gångs skull. Oj, trodde att jag inte skulle ha något att skriva men det blev visst ett fruktansvärt långt sms. Om du har kommit enda hit så ska du ha ett diplom, det kan du hämta ut hos närmaste ICAbutik. Haha, nej nu börjar jag skriva om helt andra saker! Godnatt.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Jen

"fruktansvärt långt sms"? haha wtf

2008-10-31 @ 00:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!