uppdatering

Snälla rara alla gulliga bloggskrivare, uppdatera inte så ofta? haha
Har 57inlägg som jag måste läsa nu för jag inte varit inne på 6 timmar.. Suck!
Men det är bara att läsa på, fast lär ju inte hinna läsa allt eftersom det är stockholm imorgon :)
Blir en övernattning på hotell och globen imorgon, riktigt mysigt med släkten som dessutom är här nu!
Kommer åka tidigt imorgon med 10,05 tåget så vi är i stockholm en skaplig tid sen börjar showen 19,00-23,00.
Ska gå runt lite i stockholm på dagen och även snabbt till hotellet, blir en mysigt och rolig helg det här tror jag.
Nu ska jag läsa lite bloggar snabbt innan jag lägger mig, finns på mobilen hela helgen!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: julia :)

shit, vilka bloggar läser du egentligen :O?

2008-12-01 @ 23:01:30
URL: http://juliatufvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!