träning!

Vad har hänt idag då? Inget speciellt direkt.. Har inte sovit något inatt knappt då jag inte får någon luft när jag ska sova. Det är typ tjockt i halsen och jätte svårt att få igenom luften, vet inte riktigt vad det kan vara.. Så jag var hemma från skolan idag. På kvällen fick jag cykla till stallet och det visade sig att det var punka på cykeln både fram OCH bak. Var fruktansvärt jobbigt, det kallas träning det där! Verkligen träning! haha. Sen red jag, hade Regent, gick superbra!! Verkligen jätte nöjd. Stina sa att jag är den Rebecka jag brukar vara och att jag har hittat tillbaka till min topp igen, känns skönt :) Sen cyklade jag hem på den jobbiga cykeln igen.. Suck! Var helt slut när jag kom hem. Haha. Kollade på idol med mamma och åt ostkaka, sylt och grädde, Smarrigt!! Annars har jag inte gjort så mycket mer. Ska snart lägga mig så jag kommer upp imorgon. Ska till TunaPark med Amanda till klockan tolv :) Har inte så mycket mer att skriva så avslutar mitt inlägg nu tänkte jag. Så nu vet ni det, så ni är förberedda! Haha.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!