tömmer mina tankar

Har glömt skriva lite saker i de senaste inläggen så skriver ner dem nu!

I Lördags när vi var hemma hos erik med massa folk så körde vi även armbrytning och jag vann! *stolt* Eller, iallafall mot Erik :) haha. Inte mot Gustav men han går ju på boxning så inte så konstigt kanske... Sen körde vi även armhävningar och Hampus tror jag det var gjorde 11st sen gjorde jag också 11st och Niklas skulle självklart bevisa att han kunde göra flera så han gjorde ca 15st. Men erkänn, riktigt bra för att vara tjej att ligga på samma nivå? ;) Är man hästtjej så är man! Sen när jag & amanda skulle hem så följde Niklas och Gustav med oss. När bussen kom så var det jätte högt upp till kanten och bussen brukar ju sänkas ner när man ska gå på, eller? haha. Så jag tog ett vanligt steg och fastnade självklart med foten under bussen så jag ramlar rakt fram och slår i smalbenet i kanten. Har största bulan på benet idag.. Surr! Ont gjorde det också! Sen när jag väl var på bussen skulle jag stoppa i busskortet i automaten men då hade jag självklart sj-tabellen uppe så höll på att ta fel kort och allt sånt, klantig är ju jag! Ingen nyhet direkt kanske..? Haha.
Nej, nu ska jag krypa ner under täcket. Skriver antagligen mer imorgon :)

/Becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

2008-11-17 @ 09:51:55
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: amanda

hahahha och hampus hylla xD

2008-11-17 @ 09:52:30
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!