Stjärnor på is!

Har precis kollat på stjärnor på is. Började gråta efter Markus Fagervalls första åk.. Han ramlade flera gånger och jag tyckte sååå synd om honom! Usch och fy. Han låg även sist med poängen och jag blev så ledsen att jag började gråta. Trög är ju jag (a) men ingen nyhet kanske! Efter andra åket så blev jag glad igen!!! Han fick den första 6:an i programmet! Det är det högsta man kan få. Riktigt riktigt bra :) Så han slutade på andra plats utav poängerna sammanlagt! Så nu kan jag sova gott inatt, om han nu går vidare, men det är såklart han gör! När han fick poängen sista gången blev jag så glad att jag hoppade upp ur soffan och började dansa balett här hemma. Haha! Sen när jag satte mig i soffan så la jag foten i glassen som stod på bordet, klant! Mamma tyckte det var jätte roligt och höll på att dö utav skratt och ville ta kort och allting. Elak! Men det var lite roligt iofs. Nej, nu ska jag gå och titta på tv igen tänkte jag! Skriver mer senare kanske.

/Becka






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!