stan

Hej! Kom precis hem från stan, köpte skjortan jag hängde undan igår som man kan ha till leggins och sen en annan svart skjorta som jag ska ha till jeans. Blir antagligen tillbaks till Gina på Måndag och köpa ett bälte som jag ska ha till den svarta skjortan. Tack mami <3 Träffade även Karolina & Andreas snabbt på stan, blir att fota imorgon istället antagligen. Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik, väntar på att maten ska bli klar. Sen kanske jag ska hitta på något med jen, hoppas! :) Annars blir det en myskväll hemma med mamma, har köpt lite gott till ikväll så blir nog mys det också. Skriver antagligen senare, har inte så mycket mer att skriva just nu. Tänkte lägga upp en bild på skjortan jag köpte idag från
Gina Tricot, kostar 199kr, bältet ingår.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!