Stallet

Kom hem från stallet för ett tag sen, har duschat och lite sånt. Haha, Alltså jag och sara <3 Det är oslagbart! Våra videon och allt, det slår verkligen allt!!! Ska nog satsa på att bli kända genom Youtube ;) Det måste ju bara funka!!! HAHA! Älskar dig din tok! <3 Åkte rutchkana ner för halmen och sara filmade, sen kastade jag halm på henne och hon slängde iväg min mobil så den hamnade under halmen där jag satt typ och den fortsatte att filma in och vi hittade den inte så man ser ner den täcks med halm och när vi letar, haha hur sjukt som helst, alltid vi <3

Här hemma har jag inte gjort så mycket, ätit och duschat som sagt. Ska väl läsa igenom snabbt innan jag lägger mig om visitering då jag har visitationsprov imorgon i skolan (stallet), teoretiskt är det imorgon. Lär vara lätt då man redan kan sånt där! Nej, orkar inte skriva mer just nu. Skriver kanske senare eller imorgon när jag kommit hem från stallet.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!