städning

Idag har jag varit duktig!! Jag har städat mitt rum i ca 3timmar! Inte illa alls. Började med att rensa garderoben och fixa iordning där, efter det dammade jag hela rummet, sen har jag dammsugit & sist moppade jag golvet :) Nu luktar det citron och jättefräscht där inne! Har även städat och rensat bort lite onödiga saker jag hade i mitt rum. *stolt* Men det gick rätt bra faktiskt när man har musik, allt funkar med musik! Älska musik <3 Annars har jag inte gjort så mycket, har läst om demokrati som vi fick igår som vi ska läsa till imorgon då vi ska ha en föreläsning. Jag är verkligen riktigt bra på det där alltså ;) Hehe. Ska ta och avsluta det här inlägget nu, måste kolla på oth & gg och sen läsa alla 24 inlägg som jag inte läst från alla bloggar jag bevakar så har verkligen inte tid att skriva nu! Skriver senare maybe.

/Becka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!