Söndag

Ja... Vad har då hänt idag? Jag vaknade vid tolv, åkte till stallet vid två, red ut med Sara :) För det första är Walle en aning dum i huvudet? Haha, nej det är han väl inte men iallafall och för det andra är Sara helt enkelt för rolig! Våra ridturer är alltid något speciellt, vi borde egentligen filma in allt vi gör!! Vi sjöng iallafall jullåtar & sara är rädd för mig och walle så hon gjorde lite utrop här och var. Det var sjuuuuukt kallt så mina fingrar var helt bortdomnade och mitt ansikte ska vi inte tala om! Usch och fy för denna kyla :( När jag var klar i stallet så åkte jag snabbt till Karolina och hälsade på där och sen åkte jag och mamma hem. Här hemma har jag inte gjort så mycket, läst alla dessa bloggar och duschat, ungefär det jag hunnit med idag.

Imorgon är det skola igen = hissåkning<3 Sen får man ju träffa girlsen<3 Ni gör min dag verkligen! Efter skolan blir det att träffa Karolina och ta bussen ut till henne för att fota lite. Blev inget idag för det var så sent och vi båda orkade inte. Har inte så mycket mer att skriva just nu. Kanske kommer något litet inlägg innan jag lägger mig. Får se! Hur har eran helg varit?

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!