Söndag

Hej Bloggen!
Idag har jag inte gjort så mycket, sov i ungefär 12 timmar inatt, riktigt skönt! Behövdes verkligen. Vid halv två ungefär åkte jag ut till Aida, var länge sen sist. Borstade och myste med henne i 3 timmar ungefär, hon var halt så kunde inte rida. Walle är också halt så jag var ledig från Rossvik idag, Jenny fixade allt åt mig. Kattungarna ute hos aida är ju lite söta, hade en av dem i famnen sen började han klättra baklänges upp till min axel sen satte han sig där ett tag och myste och sen backade han upp på mitt huvud och la sig där? Knasig katt det där, men otroligt söt! :) Kom hem från Aida runt fem och sen har jag inte gjort så mycket, bara setat här. Imorgon är det skola igen, har inget planerat efter skolan, får se vad som händer.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!