Skolstart..

Så var det skola igen.. Lovet är slut och man var tvungen att ta sig upp ur sängen när det fortfarande är mörkt och kallt ute.. Burr! Skolan idag var rätt skön ändå, vi hade massage & stretching i två timmar på eftermiddagen, superskönt!! Sen hade vi en föreläsning på morgonen vilket var rätt intressant faktiskt, handlade om stall och lite sånt. Så dagen i sig har varit rätt lugn. Efter skolan träffade jag Karolina & Andreas ett tag på stan sen fick jag skjuts hem utav dem. Har inte gjort så mycket här hemma ännu, inte varit hemma så länge så, men ska väl börja med matten snart tänkte jag, har prov på Onsdag. Suck! :( Sen ikväll vid åtta ska jag träffa a.j så det blir en r.a.j kväll med mycket gossip! Love it <3 Ni är underbara flickor! Har även saknat 9b idag... När man kom tillbaks från loven och allt. Miss it alot <3 Ta mig tillbaka, please? Saknar det något enormt :( Känner hur en tår sakta rinner ner för min kind.. Ni var min familj, nu har jag en ny? Går det så lätt.. Jag sa det till Amanda idag i skolan; Ni är min familj.. Dem är min familj, men ni var den bästa! 9b, miss you guys <3 

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!