skolan

Sitter i skolan och har lunch. Blev inget inlägg igår, hade inget att skriva så struntade i det. Kanske skönt för er att slippa läsa min blogg på en dag? haha. Idag har jag iallafall bara varit i skolan och nu när vi börjar vid halv två ska vi ha prov, datakunskapsprov, kommer nog gå jätte bra eftersom sånt där är hur enkelt som helst! MVG till mig alltså ;) haha nej nu ska vi inte säga för mycket. Oj, nu var klockan halv redan, måste logga ut! Efter skolan vid halv fem ska jag iallafall iväg med Karolina och sola, skönt. Känns att det behövs lite värme nu faktiskt. :)

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!