Öppethus Rekarne

Kom precis hem från Rekarne, har varit öppethus där så jag var och tittade runt lite på folk :) Riktigt roligt var det faktiskt! Några killar som gjorde volter och hoppade på väggarna och lite sånt också, var med Erica mest hela kvällen. Träffade även Julia, Elin, Ellinor, Karin och några till. Var ju där med Amanda egentligen så var med henne en hel del också :) Byta skola? Nästan så man vill det faktiskt. Haha. Blev inte stallet för min del idag iallafall, så det har inte hänt så mycket mer än rekarne idag faktiskt. Imorgon är det ut till St. Ekeby som gäller. Upp vid 05,50 alltså.. Suck :( Men sen är det helg igen! Veckorna verkligen försvinner!!! Helgen går ju tyvärr lika fort. Nej, nu ska jag lägga ut lite bilder på bdb tänkte jag.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!