Matteprov!

Hej!

Hade matteprov idag i skolan, gick riktigt bra faktiskt. Bättre än jag trodde det skulle gå :) Så riktigt skönt faktiskt! Skönt att ha det avklarat också. Annars hände väl inte så mycket i skolan idag, hade hjärt och lungräddning, övade på en docka. Han var ju mycket söt! haha. Efter skolan missade jag och sara precis bussen så vi gick runt ett tag på stan tills nästa buss gick. Tog bussen hem och sen har jag väl bara setat här vid datorn. Ska strax titta klart oth från igår och även gossip girl tänkte jag, vill egentligen ut och gå med jen men hon orkar inte. Haha ovanligt? ;) Nej. Fast klockan är iofs är klockan redan åtta så det kanske är lite sent.. Imorgon är det skola igen och sen ska jag direkt ut till stallet med Sara. Annars händer det väl inte så mycket imorgon heller tror jag. Det var lite om vad som har hänt på senaste, inget viktigt men tänkte skriva ner det iallafall. Hihi (a) Nej, nu är det oth som gäller!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Jen

haha, aldrig ovanligt :(

2008-11-05 @ 20:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!