Måndag och en ny vecka..

Måndag återigen, tillochmed den 24 November!
Bara en månad kvar till julafton, inte länge alls!!!

Skola idag, hände inte så mycket där förutom att vi är flumm som vanligt. :) Älskar er flickor, ni gör verkligen mina dagar i skolan! <3 Efter skolan gick jag med Eve och Sara till Hemköp och sen promenerade jag med Sara upp till stationen där våra föräldrar hämtade oss. Mamma och jag åkte ut till Coop och gick där ett tag och sen har jag bara varit här hemma ett tag. Skulle egentligen åkt ut till Karolina och fotat idag men så blev ju inte fallet, ska ta det på Onsdag tror jag.. Om jag nu orkar! Karolina verkar ju inte vilja göra det här heller så.. *arg* Idag händer inte så mycket, Prison Break ikväll bara. Har inget att skriva direkt, skriver kanske mer senare om jag kommer på något intressant..

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!