Lyckad morgon!

Träffade Amanda & Jennie igår kväll, shit vad brun Amanda hade blivit!!! Hon har varit på Malta i en vecka och ja, sådär blir inte ens jag under två veckor? haha. Vi gick på en promenad, gick runt halva stan nästan, så motion fick vi också, var skönt faktiskt :) Pratade om allt möjligt som vanligt, tack för att ni finns tjejer <3

Ja, dagen idag då? Verkligen lyckad! haha. Gick upp 05.50 för mitt tåg går 06.50 och sen när vi skulle åka iväg så startade inte våran bil så vi var tvugna att ringa och beställa taxi och den var sjukt seg så precis när jag kommer till stationen och springer upp för den sista trappan åker självklart mitt tåg.. Så var bara att promenera till torget och ta bussen hem. Gick och la mig ett tag när jag kom hem och vaknade vid halv ett ungefär, har gjort lite matte och ska snart fortsätta med det.. Matteprov imorgon som sagt, önska mig lycka till! Tror jag kan det mesta faktiskt, känns rätt bra! :) Annars händer väl inget speciellt idag, blir mycket pluggande skulle jag tro om jag orkar.. Nej, nu ropar matteboken på mig där ute att han känner sig ensam, måste springa!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!