Lördag/Söndag

Igår, Lördag, var jag i stallet först på dagen. Jag & Sara red ut, haha alltid vi och våra äventyr!! Skulle rida förbi/genom vatten som det var is på. Hästarna vägrade och allt och Walle ställde sig på bakbenen och laddade allt han kunde, haha ja, ett gott skratt får man alltid när vi rider ut iallafall! Till slut fick vi över dem iallafall :) När jag hade varit i stallet så åkte jag snabbt hem, duschade och fixade mig för Sara och jag skulle på bio. Innan bion käkade vi på kebabhuset, riktigt smarrigt! Efter det gick vi till godisland och köpte oss godis. Bion började kvart över nio och vi såg Patrik 1,5 :) Den var bra faktiskt. Ja det var väl lite av min Lördag iallafall.

Idag, Söndag, har jag varit i stallet igen. Walle var crazy like always! Skulle rida ut och han börjar dumma sig som vanligt, han backar och går skänkelvikning hur långt som helst.. Suck! Och när man blir arg på han så reser han sig bara. Så jag fick hoppa av och sen gick jag en promenad med han istället men inte fick han tro att han inte skulle få jobba, för det fick han! Jag höll tyglarna som om jag red och arbetade han i form i både skritt och trav så jag fick mig lite motion jag också! När jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, började läsa min bok och somnade.. (a) haha. Men jag har iallafall gjort uppgiften till den.. Hoppas det duger! Lär vi få reda på imorgon. Haha. Nej, tiden bara rinner iväg och det är skola imorgon så nu blir det sängen! Godnatt.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!