Lördag

Underbara lördag <3
Var först till TunaPark med Amanda som planerat. Fikade och lite sånt där, riktigt mysigt. När vi hade varit där ett tag tog vi bussen till stan, promenerade till mammas jobb och bubblade där :) Hade läsk och godis i poolen och det var riktigt mys det också, skönt att prata lite! När vi hade bubblat klart gick vi till sporthallen och kollade på handboll, roligt faktiskt. Mamma hämtade upp oss därifrån och jag var hemma ett tag innan jag åkte för att träffa Amanda igen och vi åkte ut till Hällby. Var med Hampus, Erik, Gustav och Niklas. Riktigt trevligt var det där! :) Underbar kväll med er <3 Något underbart att umgås med killar, mycket bättre än bara flickor, me likes <3 Haha, mitt citat var ju bra också. "det är roligt att vara trög när man är nykter, då känner man sig full" haha, bästa på länge! Sen när Hampus slog igen dörren så hyllan ramlade ner, ett gott skratt förlänger livet sägs det! Salsa, ja vi älskar då salsa! hahahaha <3 Nej, nu ska jag snart ta och lägga mig, är trött faktiskt, varit uppe länge idag. Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahahahah hyllan xD

2008-11-16 @ 21:50:20
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!