Kvällen

Har precis varit ute och brummat lite bil. Gick superbra!! :) Körde helt klockrent, stolt är ju jag! Nu sitter jag här och lyssnar på Markus när han sjunger The Scientist som Coldplay egentligen framför. La ju ut videon här på bloggen igår kväll så det är bara att kolla på inlägget nedanför! Imorgon är det skola, sovmorgon till halv elva som vanligt på onsdagar och slutar halv fem. Efter skolan ska jag iväg till mormor & morfar och äta innan vi ska iväg till Stålfors och kolla när Simon spelar med sitt band och lite sånt där. Gurra skulle också spela hörde jag! :) Amanda & Jennie kanske kommer dit sen också, får se. Blir nog riktigt mys! Nu ska jag ta och bädda åt pappsen :) Skriver mer imorgon!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!