helgen

Har inte skrivit på tre dagar nu, men har inte varit hemma och har inte haft tid. Sen när jag skulle skriva tidigare idag så funkade inte sidan så jag skriver en sammanfattning om helgen nu istället tänkte jag! :)

Fredag: Var i skolan till fem! Till klockan fem?! Förstå.. Började vid kvart över åtta också eller ja, gick till och med upp 05.50 eftersom bussen från stan till stallet går 07.00.. Suck! Fast iofs så var det i stallet så det var rätt lugnt och vi hade ridning för Mads, känd dressyrryttare för de som inte vet. Men dagen började med att det sprang en mammut på åkern!? haha. Sjukt var det, tänk så skulle den attackerat oss när vi gick där? Läskigt! haha. Sen var vi i stallet och höll på sen när vi hade ätit lunch så var det ridning för Mads. Gick riktigt bra faktiskt, supernöjd, fick massa beröm utav alla så det är ju alltid extra roligt. När vi slutade vid halv fem ungefär så åkte jag med Annika (rektorn + mattelärare) in till stan där mamma hämtade upp mig och vi åkte till mormor & morfar för att äta mat. Andrea var även med dit och sen följde hon med mig till stallet när jag hade ridning på kvällen som även det gick bra! Direkt efter ridningen åkte jag ut till Karolina och sov där så jag var inte hemma på hela dagen förutom på morgonen då..

Lördag:
Igår.. Vaknade hos Karolina vid halv tio ungefär för Karolina skulle in till skolan för att det var öppet hus och jag skulle iväg till stallet. På tal om öppet hus på Eskil så visade dem bilder på en stor skärm och självklart var det typ bara bilder på mig som rullade där hela tiden om och om igen eftersom det är mig Karolina brukar fota. Både roligt och skämmigt :) I stallet så red jag ut och fixade lite i stallet, walle var ovanligt lugn och för en gångs skull lyssnade han på mig! haha. Senare vid sju på kvällen träffade jag Amanda och Jennie. Tack för en underbar kväll tjejer <3 Ni är underbar, ni är allt, fan ni är bäst! <333 Jag älskar er så det gör ont! <3 Vi hade sjukt roligt iallafall hemma hos Amanda och sen sov Amanda över här. Mys!

Söndag/Idag:
Idag.. Ja vad har jag gjort idag? Ingenting faktiskt. Jag och Amanda vaknade vid halv elva och var sjukt trötta så vi låg i sängen till halv två ungefär? Sen åkte amanda hem för hon skulle äta med sin familj vid tre så jag satte mig vid datorn och här har jag väl setat i stort sätt hela dagen. Grattis på farsdag pappa och alla andra pappor i världen! Ska strax hoppa in i duschen och sen blir det Andra Avenyn innan det är sängdags, trött! Det regnar och regnar.. Kan det inte ta slut någon gång? Man blir trött i både kropp och själ utav detta väder.. Fast det har iallafall varit någorlunda varmt de senaste dagarna, det är skönt. Nu har jag inget mer att skriva. Skriver kanske mer senare om jag orkar.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Jen

tack själv hjärtat <3

2008-11-09 @ 18:59:17
Postat av: Anonym

Tack för farsdags-grattiset gumman!

/Pappa

2008-11-10 @ 08:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!