Gårdagen/Idag

Onsdag: Blev inget inlägg igår så tar och skriver det nu. Igår var det skola först, hann med bussen hemifrån mig och jag fick tillochmed vänta på den!! *stolt* Har nog inte hänt sen jag började gymnasiet! Haha. Vi hade demokrati i skolan och jag var socialdemokraterna, jag krigade verkligen mot Sara och jag var bäst! Shit vad bra jag var ;) Hehe. Sara var arg på mig hela dagen pga av det, för att jag vann över henne. Var helt inne i det där alltså, blev helt varm i kroppen, haha sjukt det där :) På lunchen så åkte vi som vanligt hiss eftersom vi är hissåkare <3 vi hade även med oss ett besök in på hissen och hissen stannade? :o hahaha! Besökaren började nästan gråta och allting, var sjukt roligt!!! HAHAHA. Det var ju ingen som gjorde så att den stannade, nej verkligen inte! *oskyldig* Efter skolan åkte jag hem och åt mat innan pappa skjutsade mig och Amanda till stålfors där vi träffade Karolina, Martin och Mormor. Vi satt näst längst fram och kollade på Gurra och Simon. Var abba tema, haha gurra är skön han! Publiken var ju intressantare än showen, hur kan det komma sig? (a) hihi. När jag kom hem vid halv tio pluggade jag lite till No provet som jag hade idag. Annars gjorde jag inte så mycket.

Torsdag/Idag: Sitter här i soffan i skolan med Amanda bredvid mig :) <3 Har rast, och sen har vi muntlig engelska redovisning. Har haft två prov precis, gick bra det också! Ikväll ska jag till rekarne på öppet hus, hehe blir riktigt roligt det. Har dock ingen att gå med men kan ju vara med Amanda iallafall! :) Sen får jag se om jag åker till stallet innan eller om jag hoppar över det, Jenny ringde precis och sa att hon kunde fixa det idag om jag inte ville åka ut för hon skulle ändå ut och brodda han ikväll. Så får se hur det blir med det. Nej, nu börjar vi så måste ta och avsluta här. Skriver mer senare!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!