Gårdagen

Hej!
Igår var jag först i skolan, vi åt på Ming på lunchen, supersmarrigt!!! Annars hände väl inget speciellt. Efter skolan träffade jag Karolina & vi gick till Hallberts där Martin klippte sig, blev bra :) Sen åkte vi hem med Marita. När hon skulle köra in på gården så körde hon in och olle säger: Braaaa Marita!! Som svar tillbaks får han: och? HAHA, lät skit drygt så vi fick oss ett gott skratt! Sen när vi satt och åt så pratade vi om lite konstigheter Marita brukar göra. Alla satt och grät vid bordet pga att vi skrattade så mycket. Hon hade tillexempel sagt när det kom en stor fågel: vad är det där för fisk?! Haha. Efter maten fixade vi mig och tog lite kort men inga av bilderna ska användas till fotoutställningen för det blev skuggor så vi ska ta om bilderna på måndag efter min klippning. Åkte hem från Karolina ungefär kvart i elva. Sen har jag inte gjort så mycket mer igår. Var inte hemma så blev inget inlägg igår, ledsen! Haha.

Nu sitter jag i skolan och vi börjar precis, skriver mer senare! Mamma åker till Finland idag och farmor, alice, zeta & anneli kommer senare ikväll. Ska bli roligt att träffa dem igen. Nej, nu börjar vi! Måste avsluta, ska ha föreläsning om Demokrati.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!