Dessa tisdagar..

Vaknade vid sex imorse, gick upp och fixade mig innan jag åkte iväg med mamma till tågstationen. Träffade Alexandra där och vi tog tåget till Västerås som var försenad massor. När vi kom fram till Västerås så ser vi precis när vi är "där uppe" att taxin åker iväg.. Så vi missade taxin! Vi kollade när nästa buss gick och den skulle gå 11,35 och då var det lite onödigt, kan ju inte vänta där så länge! Så vi satt och väntade på stationen en timme till nästa tåg hem gick. På tåget var det fullt med folk! Alla fick stå upp typ och vi stod precis vid dörren vid någon rullstolssak som någon råkade trycka upp och jag stod i mitten så jag kom jätte långt upp! Alla skrattade på tåget, haha. Var verkligen dagens roliga!! Sen när vi nästan var framme så ramlade Alexandra mot mig så jag höll också på att ramla baklänges, var roligt det också! Haha. När jag kom hem så läste jag lite i min engelska bok (inte den vanliga engelska boken för de som tror det.) Sen somnade jag vid tio ungefär och vaknade vid halv tre för att hemtelefonen ringer? Måste vara något trött!!  Idag ska jag inte göra så mycket, pappa kommer ikväll :) Sen blir det väl att kolla på oth och gg eftersom det är tisdag återigen, veckorna bara försvinner!! Galet. Nej, nu ska jag ta och kolla på oth. Skriver mer senare kanske.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!